понедельник, 16 января 2017 г.

Щоденник з навчання для майбутнього Intel
 Модуль 1: Цілі, завдання та ресурси тренінгу

Запитання Модуля 1
  • Як під час навчання поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?
  • Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?
  • Як чіткі й конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
  • Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?

Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
  • зацікавлення учнів у вивченні математики за допомогою ІКТ; 
  • вміння створювати власне портфоліо; 
  • демонстрація портфоліо та розкриття основних питань з нього; 
  • вдосконалення вміння оцінювати діяльність учнів (учнівські проекти);
  • навчити учнів об'єктивному самооцінюванню;
  • поєнати цілі вчителя та учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий