понедельник, 16 января 2017 г.

Модуль 9: Диференціація навчання різних учнів

Тематичні запитання модуля:

  • Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
  • Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?
В цьому модулі ми:
  •  Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; 
  • Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
  •  Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 
  •  Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; 
  •  Внесли зміни в План вивчення теми;
  •  Критично оцінили, чого вони навчилися; 
  • Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий