Модуль 9: Диференціація навчання різних учнів
Тематичні запитання модуля:
Тематичні запитання модуля:
- Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
- Як я можу враховувати навчальні потреби різних учнів?
В цьому модулі ми:
- Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- Внесли зміни в План вивчення теми;
- Критично оцінили, чого вони навчилися;
- Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий